Przejdź do treści

82 interpelacje później – a trawa dalej rośnie i będzie rosła …

Z rejestru interpelacji opublikowanego w Biuletynie Informacji Publicznej wynika, że w 2024 roku radni miejscy złożyli 29 interpelacji, a w 2025 roku – aż 53 do końca października.
Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że radni działają coraz aktywniej. Jednak gdy zajrzymy w treść tych dokumentów, okazuje się, że z tą aktywnością bywa bardzo różnie.

Nowa kadencja, stary styl

Warto przypomnieć, że 29 interpelacji z 2024 roku dotyczy tylko okresu od maja do grudnia – czyli pierwszych miesięcy nowej kadencji Rady Miasta. To moment, w którym radni powinni szczególnie mocno zaznaczyć swoją obecność: pytać, analizować, proponować rozwiązania i przedstawiać wizję rozwoju Ostrowi Mazowieckiej.

Tymczasem w rejestrze znajdują się interpelacje głównie o charakterze doraźnym i technicznym – gospodarcze w formie i treści:

  • uprzątnięcie terenu,
  • naprawa dziury,
  • przycięcie drzew,
  • skoszenie trawy,
  • uzupełnienie oznakowania.

To sprawy potrzebne, ale takie, które w innych samorządach załatwia się jednym zgłoszeniem do wydziału komunalnego, przez aplikację mobilną albo telefon do Straży Miejskiej. Tutaj – nabierają powagi urzędowej INTERPELACJI.

Nie wszystkie interpelacje są puste

Na szczęście wśród tych drobnych wniosków pojawiają się także „perełki” – pytania i postulaty w sprawach naprawdę istotnych. To interpelacje, które dotykają problemów strategicznych i mają potencjał zmiany – ich autorom należą się słowa uznania. Takie inicjatywy pokazują, że interpelacja może być narzędziem realnej kontroli, dialogu i wizji.

I choć giną one w gąszczu spraw „porządkowych”, warto je dostrzegać – bo często za jedną merytoryczną interpelacją stoi więcej pracy i odwagi niż za dziesięcioma drobnymi pismami o trawniku.

Aktywność na papierze czy w działaniu?

Interpelacja w samorządzie to ważne narzędzie kontroli i wpływu – pozwala radnemu dopytywać o decyzje, inwestycje, budżet czy działania władz.
Problem w tym, że w Ostrowi często służy jedynie do „odhaczenia obecności” – żeby coś znalazło się w rejestrze, by w dokumentach wyglądało, że radny działa. W efekcie powstaje wrażenie aktywności, które nie zawsze przekłada się na rzeczywiste efekty.

Średnio wychodzi około 1–2 interpelacji na radnego w 2024 roku i nieco ponad 2–3 w 2025 roku. Ale to tylko statystyka – bo niektórzy radni nie złożyli żadnej.
Czy to znaczy, że nic nie robią? Niekoniecznie. Warto zauważyć, że część z nich zamiast pisać słabe, „na siłę” interpelacje, aktywnie pracuje w komisjach, zabiera głos na sesjach, analizuje dokumenty, współpracuje z mieszkańcami. To również istotna, choć mniej widoczna forma pracy radnego – i zasługuje na uznanie.

Potrzeba jakości, nie ilości

Nie chodzi o to, by radni zasypali urząd setkami pism. Chodzi o to, by te, które składają, miały sens i wagę.
Dobrze przygotowana interpelacja może:

  • ujawniać nieprawidłowości,
  • inicjować nowe projekty,
  • kierować uwagę władz na strategiczne tematy.

Do tego jednak potrzebna jest wiedza, determinacja i odwaga. Bo łatwiej napisać o trawie do skoszenia niż o polityce mieszkaniowej, sytuacji lokalnych przedsiębiorców czy finansowaniu kultury.

Czy radni mają wizję miasta?

Z przeglądu rejestru trudno ją dostrzec.
Przeważają działania reaktywne, nie strategiczne. Zamiast rozmowy o rewitalizacji, edukacji czy gospodarce – mamy katalog drobnych spraw technicznych. Potrzebnych, ale nie wystarczających.

Ostrów Mazowiecka zasługuje na radę, która nie tylko reaguje, ale inicjuje, kontroluje i inspiruje.
Na radnych, którzy widzą dalej niż do najbliższego chodnika.

Bo interpelacja to ważny wskaźnik pracy – nie jedyny, ale istotny. Pokazuje, kto chce pytać, analizować, podejmować tematy.
Nie zastąpi jednak realnego zaangażowania, wiedzy i obecności tam, gdzie zapadają decyzje – na komisjach i sesjach.

Podsumowanie

Od maja 2024 do października 2025 do rejestru trafiło 82 interpelacje.
To dużo – jak na ilość. Mało – jak na treść.

Ostrów potrzebuje radnych z wizją, odwagą i gotowością do rozmowy z mieszkańcami.
Bo w samorządzie nie chodzi o papier – chodzi o ludzi.


Poniżej lista i tematy interpelacji radnych IX Kadencji – która jest top, a która to marnowanie papieru ?

INTERPELACJE 2024 ROK

Interpelacja nr 29 (BR.0003.33.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury  z dnia 28.12.2024 r. 

dot. uprzątnięcia działki przy ul. 3 Maja 80. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 28 (BR.0003.32.2024)

Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy  z dnia 23.12.2024 r. 

dot. zamontowanych słupów metalowych przy ul. Partyzantów

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 27 (BR.0003.31.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 18.12.2024 r. 

dot. możliwości pozyskania przez Miasto Ostrów Mazowiecka środków z programu FENX.07.01 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 26 (BR.0003.30.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r. 

dot. wybudowania chodnika na ul. Staszica.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 25 (BR.0003.29.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r. 

dot. udostępniania placu przy ul. Partyzantów na parking samochodowy.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 24 (BR.0003.28.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r. 

dot. doświetlenia przejść dla pieszych na terenie całego miasta.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 23 (BR.0003.27.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r. 

dot. wniosku Walnego Zgromadzenia Koła Nr 64 Polskiego Związku Wędkarskiego w Ostrowi Mazowieckiej złożonego dnia 18 marca 2024 r. w sprawie wybudowania zbiornika retencyjnego.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 22 (BR.0003.26.2024)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 08.12.2024 r. 

dot. przestrzegania zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 21 (BR.0003.25.2024)

Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 11.11.2024 r. 

dot. stworzenia miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy cmentarzu parafialnym.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 20 (BR.0003.24.2024)

Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 11.11.2024 r. 

dot. budowy kanalizacji sanitarnej na ulicy Stacyjnej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 19 (BR.0003.23.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 25.10.2024 r. 

dot. programów umożliwiających pozyskanie środków z UE na budowę zbiorników retencyjnych.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 18 (BR.0003.22.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 23.10.2024 r. 

dot. Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obowiązującego w stosunku do działki 3324/1.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 17 (BR.0003.21.2024)

Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 15.10.2024 r. 

dot. montażu dodatkowego oświetlenia na ul. Langiewicza.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 16 (BR.0003.20.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.10.2024 r. 

dot. wskazania podstawy prawnej i procedur określających przeprowadzenie audytów zleconych przez Miasto Ostrów Mazowiecka.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 15 (BR.0003.19.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 7.10.2024 r. 

dot. możliwości pozyskania dofinansowania na budowę Stacji Uzdatniania Wody.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 14 (BR.0003.18.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.09.2024 r. 

dot. poprawy estetyki terenu parku miejskiego przy stawie.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 13 (BR.0003.17.2024)

Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 12.09.2024 r. 

dot. zamontowania progów zwalniających na ul. Traugutta.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 12 (BR.0003.16.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 29.08.2024 r. 

dot. budowy nowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Partyzantów.

Treść interpelacji

Odpowiedź

Załącznik nr 8 


Interpelacja nr 11 (BR.0003.15.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 29.08.2024 r. 

dot. budowy zjazdu z ul. Małkińskiej na ul. Malinową. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 10 (BR.0003.14.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 27.08.2024 r.

dot. naprawy nawierzchni jezdni oraz chodnika w mieście.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 9 (BR.0003.13.2024)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 19.08.2024 r. 

dot. zamontowania ławek przy ul. Duboisa.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 8 (BR.0003.12.2024)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 08.08.2024 r. 

dot. informacji na temat działek przeznaczonych pod inwestycję „Budowa szkoły i przedszkola wraz z infrastrukturą drogową”.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 7 (BR.0003.11.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r. 

dot. kosztorysów prac dodatkowych związanych z inwestycjami: budowa ul. Batorego i ul. Piłata ; budowy szkoły i przedszkola oraz umów na przeprowadzenie audytów.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 6 (BR.0003.10.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r. 

dot. uszkodzonej ławki przy ul. Szkolnej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 5 (BR.0003.9.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r. 

dot. nieświecących lamp na ul. Kalinowej i ul. Jesionowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 4 (BR.0003.8.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 15.07.2024 r. 

dot. wybudowania nowej nawierzchni wraz z chodnikami pomiędzy blokami w mieście.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 3 (BR.0003.7.2024)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 15.07.2024 r. 

dot. zamontowania progów zwalniających na ul. Broniewskiego.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 2 (BR.0003.6.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.06.2024 r. 

dot. wykazu problemów związanych z oddaniem nowego budynku szkoły. 

Treść interpelacji

Odpowiedż


Interpelacja nr 1 (BR.0003.6.2024)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.06.2024 r. 

dot. wymiany oświetlenia ulicznego oraz wycinki krzaków. 

Treść interpelacji

Odpowiedż

INTERPELACJE 2025 ROK

Interpelacja nr 53 (BR.0003.53.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 21.10.2025 r. 

dot. wyrównania i utwardzenia bocznej części ulicy Małkińskiej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 52 (BR.0003.52.2025)

Interpelacja radnego p. Waldemara Pałysa z dnia 08.10.2025 r. 

dot. udzielenia informacji o przeprowadzonej reorganizacji wewnętrznej Urzędu Miasta.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 51 (BR.0003.51.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 25.09.2025 r. 

dot. tymczasowej zmiany organizacji ruchu na ul. Podstoczysko.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 50 (BR.0003.50.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 10.09.2025 r. 

dot. nieruchomości położonych przy ul. 3 Maja 80 i 82.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 49 (BR.0003.49.2025)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r. 

dot. remontu nawierzchni odcinka ulicy Broniewskiego na wysokości skrzyżowania z ul. Podstoczysko oraz remontu chodnika położonego na ul. Broniewskiego przy wjeździe na ul. Łąkową.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 48 (BR.0003.48.2025)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r. 

dot. wykonania kanalizacji sanitarnej oraz nawierzchni asfaltowej na ulicy Wiśniowej oraz wszystkich ulic przyległych.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 47 (BR.0003.47.2025)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r. 

dot. wprowadzenia zmian w ,, Regulaminie udzielenia zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka”.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 46 (BR.0003.46.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 19.08.2025 r. 

dot. stworzenia ogólnodostępnej, wirutalnej bazy wiedzy o osobach związanych z Ostrowią Mazowiecką ,,Zasłużeni Ostrowianie”.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 45 (BR.0003.45.2025)

Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 19.08.2025 r. 

dot. utrzymania porządku oraz zapewnienia bezpieczeństwa w rejonie sklepu ,,Żabka” przy ul. Piłata.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 44 (BR.0003.44.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.08.2025 r. 

dot. prac konserwatorskich kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 43 (BR.0003.43.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 16.08.2025 r. 

dot. naprawy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Kazimierza Warchalskiego, Księdza Jana Sobotki oraz Tadeusza Kościuszki.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 42 (BR.0003.42.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 13.08.2025 r. 

dot.poprawy stanu terenu za cmentarzem komunalnym przy ul. Migdałowej oraz wyrównania terenu nawierzchni ul. Migdałowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 41 (BR.0003.41.2025)

Interpelacja radnej p. Klaudii Wilczyńskiej z dnia 12.08.2025 r. 

dot. wykoszenia traw na poboczach ul. Stacyjnej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 40 (BR.0003.40.2025)

Interpelacja radnego p. Mariana Malca z dnia 07.08.2025 r. 

dot. organizacji ruchu na ul. Kolendów, parkowania aut dostawczych w okolicach ratusza oraz złego stanu nawierzchni na skrzyżowaniu ulicy Broniewskiego i Podstoczysko. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 39 (BR.0003.39.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 06.08.2025 r. 

dot. funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej, stanu nawierzchni ul. Kościuszki oraz remontu ryneczku przy ul. Pocztowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 38 (BR.0003.38.2025)

Interpelacja radnego p. Krzysztofa Swaczyny  z dnia 30.07.2025 r. 

dot. budowy ekranów akustycznych wzdłuż drogi ekspresowej S8 w rejonie ulic: Bolesława Prusa, Marii Rodziewiczówny, Mikołaja Reja, Miłej, Jasnej, Złotej i Sielskiej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 37 (BR.0003.37.2025)

Interpelacja radnego p. Krzysztofa Swaczyny  z dnia 16.07.2025 r. 

dot. poprawy nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulicy Miodowej i Robotniczej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 36 (BR.0003.36.2025)

Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 09.07.2025 r. 

dot. poprawy nawierzchni ul. Chopina.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 35 (BR.0003.35.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 03.07.2025 r. 

dot. wyrównania nawierzchni ul. Lawendowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 34 (BR.0003.34.2025)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.06.2025 r. 

dot. poprawy nawierzchni oraz uporządkowania terenu na odcinku od ul. Książęcej do ul. Małkińskiej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 33 (BR.0003.33.2025)

Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 10.06.2025 r. 

dot. przeznaczenia działki nr 1355 w Ostrowi Mazowieckiej. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 32 (BR.0003.32.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 10.06.2025 r. 

dot. wprowadzenia rzetelnych procedur i fachowej oceny stanu drzew przed ich wycinką.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 31 (BR.0003.31.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 04.06.2025 r. 

dot. podjęcia działań zmierzających do usunięcia porzuconego samochodu zaparkowanego na parkingu przy targowisku miejeskim na ul. Broniewskiego

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 30 (BR.0003.30.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 22.05.2025 r. 

dot. udostępnienia analizy dendrologicznej drzew rosnących wokół Urzedu Miasta.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 29 (BR.0003.29.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 22.05.2025 r. 

dot. budowy sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Sportowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 28 (BR.0003.28.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 09.05.2025 r. 

dot. utworzenia przejścia dla pieszych na ul. Lubiejewskiej w obrębie skrzyżowania z ulicami Młyńską oraz Wiatraczną.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 27 (BR.0003.27.2025)

Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 15.04.2025 r. 

dot. przeprowadzenia renowacji skateparku miejskiego.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 26 (BR.0003.26.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 15.04.2025 r. 

dot. praw własności działek objętych księga wieczystą OS1M/00036130/0.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 25 (BR.0003.25.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.04.2025 r. 

dot. nieruchomości miejskich położonych pomiędzy ulicami 3 Maja oraz Mickiewicza.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 24 (BR.0003.24.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 05.04.2025 r. 

dot. nieruchomości miejskich położonych pomiędzy ulicami 3 Maja oraz Mickiewicza.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 23 (BR.0003.23.2025)

Interpelacja radnego p. Sebastian Pęksy z dnia 01.04.2025 r. 

dot. zawarcia porozumienia z inwestorem w sprawie naprawy nawierzchni ul. Kolendów po zakończeniu budowy bloku. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 22 (BR.0003.22.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.03.2025 r. 

dot. poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ul. Stanisława Dubois oraz Gabrieli Zapolskiej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 21 (BR.0003.21.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.03.2025 r. 

dot. utwardzenia nawierzchni ul. Dolnej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 20 (BR.0003.20.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.03.2025 r. 

dot. praw własności działek objętych księga wieczystą OS1M/00036130/0.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 19 (BR.0003.19.2025)

Interpelacja radnego p. Mariana Malca  z dnia 10.03.2025 r. 

dot. poprawy wizerunku miasta przy ul. Inwalidów.

Treść interpelacji

Wycofanie interpelacji


Interpelacja nr 18 (BR.0003.18.2025)

Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 03.03.2025 r. 

dot. utworzenia przejść dla pieszych na ulicy Bolesława Prusa w rejonie skrzyżowania z ul. Sielską i Okrzei.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 17 (BR.0003.17.2025)

Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 03.03.2025 r. 

dot. remontu nawierzchni ulic Moniuszki, Chełmońskiego i Wyspiańskiego 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 16 (BR.0003.16.2025)

Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.02.2025 r. 

dot. udzielenia informacji o schronach usytuowanych na terenie miasta. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 15 (BR.0003.15.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.02.2025 r. 

dot. wycięcia suchych trzcin znajdujących się w stawie miejskim.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 14 (BR.0003.14.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.02.2025 r. 

dot. rozsypywania soli na ulicach miasta w dniu 14 lutego 2025 r.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 13 (BR.0003.13.2025)

Interpelacja Radnego p. Romana Betlejewskiego z dnia 12.02.2025 r. 

dot. zamontowania urządzeń informujących o ograniczeniu prędkości.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 12 (BR.0003.12.2025)

Interpelacja Radnych Klubu „Niezależni Razem” z dnia 11.02.2025 r. 

dot. wprowadzenia w mieście strefy płatnego parkowania.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 11 (BR.0003.11.2025)

Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 11.02.2025 r. 

dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Lubiejewskiej i gen. Stefana Grota-Roweckiego.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 10 (BR.0003.10.2025)

Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 11.02.2025 r. 

dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Sikorskiego, Zwycięstwa, Orzeszkowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 9 (BR.0003.9.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 06.02.2025 r. 

dot. utrzymania czystości ulic.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 8 (BR.0003.8.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 03.02.2025 r. 

dot. poprawy bezpieczeństwa na ul. 3 Maja

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 7 (BR.0003.7.2025)

Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 29.01.2025 r. 

dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Brokowskiej i Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego. 

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 6 (BR.0003.6.2025)

Interpelacja radnego p. Sebastian Pęksy z dnia 28.01.2025 r. 

dot. zalewania działek przez wody opadowe na ul. Warszawskiej

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 5 (BR.0003.5.2025)

Interpelacja radnego p. Mariana Malca z dnia 22.01.2025 r. 

dot. nawiązania współpracy z operatorem sieci obsługującej telewizję kablową w Ostrowi Mazowieckiej oraz wydania biuletynu informacyjnego przez Urząd Miasta.

Treść interpelacji

Odpowiedź 


Interpelacja nr 4 (BR.0003.4.2025)

Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 22.01.2025 r. 

dot. poprawy stanu nawierzchni ul. Lawendowej.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 3 (BR.0003.3.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 21.01.2025 r. 

dot. naprawy włazów kanałowych na ul. Prusa

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 2 (BR.0003.2.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 21.01.2025 r. 

dot. uprzątnięcia terenu przy ścieżce rowerowej pomiędzy ulicami Prusa i 3 Maja.

Treść interpelacji

Odpowiedź


Interpelacja nr 1 (BR.0003.1.2025)

Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 02.01.2025 r. 

dot. uszczegółowienia informacji w sprawie możliwości pozyskania przez Miasto środków w ramach programu FENX.07.01 Infrastruktury kultury i turystyki kulturowej 

Treść interpelacji

Odpowiedż