Z rejestru interpelacji opublikowanego w Biuletynie Informacji Publicznej wynika, że w 2024 roku radni miejscy złożyli 29 interpelacji, a w 2025 roku – aż 53 do końca października.
Na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że radni działają coraz aktywniej. Jednak gdy zajrzymy w treść tych dokumentów, okazuje się, że z tą aktywnością bywa bardzo różnie.
Nowa kadencja, stary styl
Warto przypomnieć, że 29 interpelacji z 2024 roku dotyczy tylko okresu od maja do grudnia – czyli pierwszych miesięcy nowej kadencji Rady Miasta. To moment, w którym radni powinni szczególnie mocno zaznaczyć swoją obecność: pytać, analizować, proponować rozwiązania i przedstawiać wizję rozwoju Ostrowi Mazowieckiej.
Tymczasem w rejestrze znajdują się interpelacje głównie o charakterze doraźnym i technicznym – gospodarcze w formie i treści:
- uprzątnięcie terenu,
- naprawa dziury,
- przycięcie drzew,
- skoszenie trawy,
- uzupełnienie oznakowania.
To sprawy potrzebne, ale takie, które w innych samorządach załatwia się jednym zgłoszeniem do wydziału komunalnego, przez aplikację mobilną albo telefon do Straży Miejskiej. Tutaj – nabierają powagi urzędowej INTERPELACJI.
Nie wszystkie interpelacje są puste
Na szczęście wśród tych drobnych wniosków pojawiają się także „perełki” – pytania i postulaty w sprawach naprawdę istotnych. To interpelacje, które dotykają problemów strategicznych i mają potencjał zmiany – ich autorom należą się słowa uznania. Takie inicjatywy pokazują, że interpelacja może być narzędziem realnej kontroli, dialogu i wizji.
I choć giną one w gąszczu spraw „porządkowych”, warto je dostrzegać – bo często za jedną merytoryczną interpelacją stoi więcej pracy i odwagi niż za dziesięcioma drobnymi pismami o trawniku.
Aktywność na papierze czy w działaniu?
Interpelacja w samorządzie to ważne narzędzie kontroli i wpływu – pozwala radnemu dopytywać o decyzje, inwestycje, budżet czy działania władz.
Problem w tym, że w Ostrowi często służy jedynie do „odhaczenia obecności” – żeby coś znalazło się w rejestrze, by w dokumentach wyglądało, że radny działa. W efekcie powstaje wrażenie aktywności, które nie zawsze przekłada się na rzeczywiste efekty.
Średnio wychodzi około 1–2 interpelacji na radnego w 2024 roku i nieco ponad 2–3 w 2025 roku. Ale to tylko statystyka – bo niektórzy radni nie złożyli żadnej.
Czy to znaczy, że nic nie robią? Niekoniecznie. Warto zauważyć, że część z nich zamiast pisać słabe, „na siłę” interpelacje, aktywnie pracuje w komisjach, zabiera głos na sesjach, analizuje dokumenty, współpracuje z mieszkańcami. To również istotna, choć mniej widoczna forma pracy radnego – i zasługuje na uznanie.
Potrzeba jakości, nie ilości
Nie chodzi o to, by radni zasypali urząd setkami pism. Chodzi o to, by te, które składają, miały sens i wagę.
Dobrze przygotowana interpelacja może:
- ujawniać nieprawidłowości,
- inicjować nowe projekty,
- kierować uwagę władz na strategiczne tematy.
Do tego jednak potrzebna jest wiedza, determinacja i odwaga. Bo łatwiej napisać o trawie do skoszenia niż o polityce mieszkaniowej, sytuacji lokalnych przedsiębiorców czy finansowaniu kultury.
Czy radni mają wizję miasta?
Z przeglądu rejestru trudno ją dostrzec.
Przeważają działania reaktywne, nie strategiczne. Zamiast rozmowy o rewitalizacji, edukacji czy gospodarce – mamy katalog drobnych spraw technicznych. Potrzebnych, ale nie wystarczających.
Ostrów Mazowiecka zasługuje na radę, która nie tylko reaguje, ale inicjuje, kontroluje i inspiruje.
Na radnych, którzy widzą dalej niż do najbliższego chodnika.
Bo interpelacja to ważny wskaźnik pracy – nie jedyny, ale istotny. Pokazuje, kto chce pytać, analizować, podejmować tematy.
Nie zastąpi jednak realnego zaangażowania, wiedzy i obecności tam, gdzie zapadają decyzje – na komisjach i sesjach.
Podsumowanie
Od maja 2024 do października 2025 do rejestru trafiło 82 interpelacje.
To dużo – jak na ilość. Mało – jak na treść.
Ostrów potrzebuje radnych z wizją, odwagą i gotowością do rozmowy z mieszkańcami.
Bo w samorządzie nie chodzi o papier – chodzi o ludzi.
Poniżej lista i tematy interpelacji radnych IX Kadencji – która jest top, a która to marnowanie papieru ?
INTERPELACJE 2024 ROK
Interpelacja nr 29 (BR.0003.33.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 28.12.2024 r.
dot. uprzątnięcia działki przy ul. 3 Maja 80.
Interpelacja nr 28 (BR.0003.32.2024)
Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 23.12.2024 r.
dot. zamontowanych słupów metalowych przy ul. Partyzantów
Interpelacja nr 27 (BR.0003.31.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 18.12.2024 r.
dot. możliwości pozyskania przez Miasto Ostrów Mazowiecka środków z programu FENX.07.01
Interpelacja nr 26 (BR.0003.30.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r.
dot. wybudowania chodnika na ul. Staszica.
Interpelacja nr 25 (BR.0003.29.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r.
dot. udostępniania placu przy ul. Partyzantów na parking samochodowy.
Interpelacja nr 24 (BR.0003.28.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r.
dot. doświetlenia przejść dla pieszych na terenie całego miasta.
Interpelacja nr 23 (BR.0003.27.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 11.12.2024 r.
dot. wniosku Walnego Zgromadzenia Koła Nr 64 Polskiego Związku Wędkarskiego w Ostrowi Mazowieckiej złożonego dnia 18 marca 2024 r. w sprawie wybudowania zbiornika retencyjnego.
Interpelacja nr 22 (BR.0003.26.2024)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 08.12.2024 r.
dot. przestrzegania zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Interpelacja nr 21 (BR.0003.25.2024)
Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 11.11.2024 r.
dot. stworzenia miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych przy cmentarzu parafialnym.
Interpelacja nr 20 (BR.0003.24.2024)
Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 11.11.2024 r.
dot. budowy kanalizacji sanitarnej na ulicy Stacyjnej.
Interpelacja nr 19 (BR.0003.23.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 25.10.2024 r.
dot. programów umożliwiających pozyskanie środków z UE na budowę zbiorników retencyjnych.
Interpelacja nr 18 (BR.0003.22.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 23.10.2024 r.
dot. Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego obowiązującego w stosunku do działki 3324/1.
Interpelacja nr 17 (BR.0003.21.2024)
Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 15.10.2024 r.
dot. montażu dodatkowego oświetlenia na ul. Langiewicza.
Interpelacja nr 16 (BR.0003.20.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.10.2024 r.
dot. wskazania podstawy prawnej i procedur określających przeprowadzenie audytów zleconych przez Miasto Ostrów Mazowiecka.
Interpelacja nr 15 (BR.0003.19.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 7.10.2024 r.
dot. możliwości pozyskania dofinansowania na budowę Stacji Uzdatniania Wody.
Interpelacja nr 14 (BR.0003.18.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.09.2024 r.
dot. poprawy estetyki terenu parku miejskiego przy stawie.
Interpelacja nr 13 (BR.0003.17.2024)
Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 12.09.2024 r.
dot. zamontowania progów zwalniających na ul. Traugutta.
Interpelacja nr 12 (BR.0003.16.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 29.08.2024 r.
dot. budowy nowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Partyzantów.
Interpelacja nr 11 (BR.0003.15.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 29.08.2024 r.
dot. budowy zjazdu z ul. Małkińskiej na ul. Malinową.
Interpelacja nr 10 (BR.0003.14.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 27.08.2024 r.
dot. naprawy nawierzchni jezdni oraz chodnika w mieście.
Interpelacja nr 9 (BR.0003.13.2024)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 19.08.2024 r.
dot. zamontowania ławek przy ul. Duboisa.
Interpelacja nr 8 (BR.0003.12.2024)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 08.08.2024 r.
dot. informacji na temat działek przeznaczonych pod inwestycję „Budowa szkoły i przedszkola wraz z infrastrukturą drogową”.
Interpelacja nr 7 (BR.0003.11.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r.
dot. kosztorysów prac dodatkowych związanych z inwestycjami: budowa ul. Batorego i ul. Piłata ; budowy szkoły i przedszkola oraz umów na przeprowadzenie audytów.
Interpelacja nr 6 (BR.0003.10.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r.
dot. uszkodzonej ławki przy ul. Szkolnej.
Interpelacja nr 5 (BR.0003.9.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.07.2024 r.
dot. nieświecących lamp na ul. Kalinowej i ul. Jesionowej.
Interpelacja nr 4 (BR.0003.8.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 15.07.2024 r.
dot. wybudowania nowej nawierzchni wraz z chodnikami pomiędzy blokami w mieście.
Interpelacja nr 3 (BR.0003.7.2024)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 15.07.2024 r.
dot. zamontowania progów zwalniających na ul. Broniewskiego.
Interpelacja nr 2 (BR.0003.6.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.06.2024 r.
dot. wykazu problemów związanych z oddaniem nowego budynku szkoły.
Interpelacja nr 1 (BR.0003.6.2024)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.06.2024 r.
dot. wymiany oświetlenia ulicznego oraz wycinki krzaków.
INTERPELACJE 2025 ROK
Interpelacja nr 53 (BR.0003.53.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 21.10.2025 r.
dot. wyrównania i utwardzenia bocznej części ulicy Małkińskiej.
Odpowiedź
Interpelacja nr 52 (BR.0003.52.2025)
Interpelacja radnego p. Waldemara Pałysa z dnia 08.10.2025 r.
dot. udzielenia informacji o przeprowadzonej reorganizacji wewnętrznej Urzędu Miasta.
Interpelacja nr 51 (BR.0003.51.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 25.09.2025 r.
dot. tymczasowej zmiany organizacji ruchu na ul. Podstoczysko.
Interpelacja nr 50 (BR.0003.50.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 10.09.2025 r.
dot. nieruchomości położonych przy ul. 3 Maja 80 i 82.
Interpelacja nr 49 (BR.0003.49.2025)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r.
dot. remontu nawierzchni odcinka ulicy Broniewskiego na wysokości skrzyżowania z ul. Podstoczysko oraz remontu chodnika położonego na ul. Broniewskiego przy wjeździe na ul. Łąkową.
Interpelacja nr 48 (BR.0003.48.2025)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r.
dot. wykonania kanalizacji sanitarnej oraz nawierzchni asfaltowej na ulicy Wiśniowej oraz wszystkich ulic przyległych.
Interpelacja nr 47 (BR.0003.47.2025)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.08.2025 r.
dot. wprowadzenia zmian w ,, Regulaminie udzielenia zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Ostrów Mazowiecka”.
Interpelacja nr 46 (BR.0003.46.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 19.08.2025 r.
dot. stworzenia ogólnodostępnej, wirutalnej bazy wiedzy o osobach związanych z Ostrowią Mazowiecką ,,Zasłużeni Ostrowianie”.
Interpelacja nr 45 (BR.0003.45.2025)
Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 19.08.2025 r.
dot. utrzymania porządku oraz zapewnienia bezpieczeństwa w rejonie sklepu ,,Żabka” przy ul. Piłata.
Interpelacja nr 44 (BR.0003.44.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.08.2025 r.
dot. prac konserwatorskich kaplicy grobowej rodziny Nowców na cmentarzu parafialnym.
Interpelacja nr 43 (BR.0003.43.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 16.08.2025 r.
dot. naprawy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Kazimierza Warchalskiego, Księdza Jana Sobotki oraz Tadeusza Kościuszki.
Interpelacja nr 42 (BR.0003.42.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 13.08.2025 r.
dot.poprawy stanu terenu za cmentarzem komunalnym przy ul. Migdałowej oraz wyrównania terenu nawierzchni ul. Migdałowej.
Interpelacja nr 41 (BR.0003.41.2025)
Interpelacja radnej p. Klaudii Wilczyńskiej z dnia 12.08.2025 r.
dot. wykoszenia traw na poboczach ul. Stacyjnej.
Interpelacja nr 40 (BR.0003.40.2025)
Interpelacja radnego p. Mariana Malca z dnia 07.08.2025 r.
dot. organizacji ruchu na ul. Kolendów, parkowania aut dostawczych w okolicach ratusza oraz złego stanu nawierzchni na skrzyżowaniu ulicy Broniewskiego i Podstoczysko.
Interpelacja nr 39 (BR.0003.39.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 06.08.2025 r.
dot. funkcjonowania Miejskiej Biblioteki Publicznej, stanu nawierzchni ul. Kościuszki oraz remontu ryneczku przy ul. Pocztowej.
Interpelacja nr 38 (BR.0003.38.2025)
Interpelacja radnego p. Krzysztofa Swaczyny z dnia 30.07.2025 r.
dot. budowy ekranów akustycznych wzdłuż drogi ekspresowej S8 w rejonie ulic: Bolesława Prusa, Marii Rodziewiczówny, Mikołaja Reja, Miłej, Jasnej, Złotej i Sielskiej.
Interpelacja nr 37 (BR.0003.37.2025)
Interpelacja radnego p. Krzysztofa Swaczyny z dnia 16.07.2025 r.
dot. poprawy nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulicy Miodowej i Robotniczej.
Interpelacja nr 36 (BR.0003.36.2025)
Interpelacja radnego p. Sebastiana Pęksy z dnia 09.07.2025 r.
dot. poprawy nawierzchni ul. Chopina.
Interpelacja nr 35 (BR.0003.35.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 03.07.2025 r.
dot. wyrównania nawierzchni ul. Lawendowej.
Interpelacja nr 34 (BR.0003.34.2025)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.06.2025 r.
dot. poprawy nawierzchni oraz uporządkowania terenu na odcinku od ul. Książęcej do ul. Małkińskiej.
Interpelacja nr 33 (BR.0003.33.2025)
Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 10.06.2025 r.
dot. przeznaczenia działki nr 1355 w Ostrowi Mazowieckiej.
Interpelacja nr 32 (BR.0003.32.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 10.06.2025 r.
dot. wprowadzenia rzetelnych procedur i fachowej oceny stanu drzew przed ich wycinką.
Interpelacja nr 31 (BR.0003.31.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 04.06.2025 r.
dot. podjęcia działań zmierzających do usunięcia porzuconego samochodu zaparkowanego na parkingu przy targowisku miejeskim na ul. Broniewskiego
Interpelacja nr 30 (BR.0003.30.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 22.05.2025 r.
dot. udostępnienia analizy dendrologicznej drzew rosnących wokół Urzedu Miasta.
Interpelacja nr 29 (BR.0003.29.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 22.05.2025 r.
dot. budowy sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic Szkolnej i Sportowej.
Interpelacja nr 28 (BR.0003.28.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 09.05.2025 r.
dot. utworzenia przejścia dla pieszych na ul. Lubiejewskiej w obrębie skrzyżowania z ulicami Młyńską oraz Wiatraczną.
Interpelacja nr 27 (BR.0003.27.2025)
Interpelacja radnej p. Anny Krajewskiej z dnia 15.04.2025 r.
dot. przeprowadzenia renowacji skateparku miejskiego.
Interpelacja nr 26 (BR.0003.26.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 15.04.2025 r.
dot. praw własności działek objętych księga wieczystą OS1M/00036130/0.
Interpelacja nr 25 (BR.0003.25.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.04.2025 r.
dot. nieruchomości miejskich położonych pomiędzy ulicami 3 Maja oraz Mickiewicza.
Interpelacja nr 24 (BR.0003.24.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 05.04.2025 r.
dot. nieruchomości miejskich położonych pomiędzy ulicami 3 Maja oraz Mickiewicza.
Interpelacja nr 23 (BR.0003.23.2025)
Interpelacja radnego p. Sebastian Pęksy z dnia 01.04.2025 r.
dot. zawarcia porozumienia z inwestorem w sprawie naprawy nawierzchni ul. Kolendów po zakończeniu budowy bloku.
Interpelacja nr 22 (BR.0003.22.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 20.03.2025 r.
dot. poprawy bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ul. Stanisława Dubois oraz Gabrieli Zapolskiej.
Interpelacja nr 21 (BR.0003.21.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.03.2025 r.
dot. utwardzenia nawierzchni ul. Dolnej.
Interpelacja nr 20 (BR.0003.20.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.03.2025 r.
dot. praw własności działek objętych księga wieczystą OS1M/00036130/0.
Interpelacja nr 19 (BR.0003.19.2025)
Interpelacja radnego p. Mariana Malca z dnia 10.03.2025 r.
dot. poprawy wizerunku miasta przy ul. Inwalidów.
Interpelacja nr 18 (BR.0003.18.2025)
Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 03.03.2025 r.
dot. utworzenia przejść dla pieszych na ulicy Bolesława Prusa w rejonie skrzyżowania z ul. Sielską i Okrzei.
Interpelacja nr 17 (BR.0003.17.2025)
Interpelacja radnego p. Rafała Wierzejskiego z dnia 03.03.2025 r.
dot. remontu nawierzchni ulic Moniuszki, Chełmońskiego i Wyspiańskiego
Interpelacja nr 16 (BR.0003.16.2025)
Interpelacja radnej p. Jolanty Kwiatkowskiej z dnia 25.02.2025 r.
dot. udzielenia informacji o schronach usytuowanych na terenie miasta.
Interpelacja nr 15 (BR.0003.15.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 17.02.2025 r.
dot. wycięcia suchych trzcin znajdujących się w stawie miejskim.
Interpelacja nr 14 (BR.0003.14.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 14.02.2025 r.
dot. rozsypywania soli na ulicach miasta w dniu 14 lutego 2025 r.
Interpelacja nr 13 (BR.0003.13.2025)
Interpelacja Radnego p. Romana Betlejewskiego z dnia 12.02.2025 r.
dot. zamontowania urządzeń informujących o ograniczeniu prędkości.
Interpelacja nr 12 (BR.0003.12.2025)
Interpelacja Radnych Klubu „Niezależni Razem” z dnia 11.02.2025 r.
dot. wprowadzenia w mieście strefy płatnego parkowania.
Interpelacja nr 11 (BR.0003.11.2025)
Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 11.02.2025 r.
dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Lubiejewskiej i gen. Stefana Grota-Roweckiego.
Interpelacja nr 10 (BR.0003.10.2025)
Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 11.02.2025 r.
dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Sikorskiego, Zwycięstwa, Orzeszkowej.
Interpelacja nr 9 (BR.0003.9.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 06.02.2025 r.
dot. utrzymania czystości ulic.
Interpelacja nr 8 (BR.0003.8.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 03.02.2025 r.
dot. poprawy bezpieczeństwa na ul. 3 Maja
Interpelacja nr 7 (BR.0003.7.2025)
Interpelacja radnego p. Tomasza Koczary z dnia 29.01.2025 r.
dot. zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Warszawskiej, Brokowskiej i Księdza Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Interpelacja nr 6 (BR.0003.6.2025)
Interpelacja radnego p. Sebastian Pęksy z dnia 28.01.2025 r.
dot. zalewania działek przez wody opadowe na ul. Warszawskiej
Interpelacja nr 5 (BR.0003.5.2025)
Interpelacja radnego p. Mariana Malca z dnia 22.01.2025 r.
dot. nawiązania współpracy z operatorem sieci obsługującej telewizję kablową w Ostrowi Mazowieckiej oraz wydania biuletynu informacyjnego przez Urząd Miasta.
Interpelacja nr 4 (BR.0003.4.2025)
Interpelacja radnej p. Ewy Orzechowskiej z dnia 22.01.2025 r.
dot. poprawy stanu nawierzchni ul. Lawendowej.
Interpelacja nr 3 (BR.0003.3.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 21.01.2025 r.
dot. naprawy włazów kanałowych na ul. Prusa
Interpelacja nr 2 (BR.0003.2.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 21.01.2025 r.
dot. uprzątnięcia terenu przy ścieżce rowerowej pomiędzy ulicami Prusa i 3 Maja.
Interpelacja nr 1 (BR.0003.1.2025)
Interpelacja radnego p. Pawła Pecury z dnia 02.01.2025 r.
dot. uszczegółowienia informacji w sprawie możliwości pozyskania przez Miasto środków w ramach programu FENX.07.01 Infrastruktury kultury i turystyki kulturowej

